1 Απρ 2008

Ένα ποίημα νοσταλγικό για τον Απρίλη

Απόψε σε νοστάλγησα και σ' είδα στ' όνειρό μου
να μπαίνεις σαν την άνοιξη απ' το παράθυρό μου.
Είχες τα χείλη σου υγρά σαν της βροχής σταγόνα
και τα μαλλιά σου ανέμιζαν στου φεγγαριού το χρώμα.

Έσκυψες και ψιθύρισες τα λόγια τα γραμμένα
πάνω στο τζάμι το θολό που ήταν τυπωμένα.
Κι εγώ, γι' άλλη μια φορά λυγμούς θα σε κεράσω
αφού δεν έχω τρόπο πια για να σε ξεπεράσω.

Κορμί γλυκό του έρωτα με χάδια θα σε ντύσω
μέσα στις αναμνήσεις μου φιλιά θα σε ποτίσω
μήπως θεριέψει η σκέψη σου κι εσύ μ' αποζητήσεις...
Και στα όνειρά μας τα κρυφά πάλι με συναντήσεις.

Ρίγος αφήνει μάτια μου η πρώτη σου αγάπη
σαν έρχεται δειλά κλεφτά στη θύμηση τ' Απρίλη
με χρώματα κι αρώματα να σε γυρίσει πάλι
στα μέρη που πρωτόσμιξες τα κόκκινα τα χείλη.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλό.......

Ανώνυμος είπε...

Κι όμως μου θύμισε τόσα πολλά... ευχαριστώ!